Deklaracja dostępności – jak ją poprawnie stworzyć? Praktyczny warsztat online
Region
Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, ZachodniopomorskieTagi
Termin: 30. lipca Miejsce: SZKOLENIE ONLINE Cena: 199 zł (+VAT)
Katarzyna Zajkowska
tel. 798 301 781
e-mail: kzajkowska@res.edu.pl
Cel i korzyści
Cele szkolenia:
• Zapoznanie się z teorią i praktyką związaną z opracowaniem deklaracji dostępności
• Zdobycie umiejętności praktycznych w zakresie przygotowania deklaracji.
Adresaci
Grupa docelowa:
• Koordynatorzy dostępności, pracownicy organów administracji rządowej i samorządowej
przygotowujący deklaracje, wszyscy zainteresowani tematyką.
Program szkolenia
Szczegółowy program szkolenia
I. Od czego zacząć?
1. Przygotowanie do opracowania deklaracji dostępności – od czego zacząć?
II. Przygotowanie deklaracji dostępności.
1. Podstawowe elementy deklaracji
2. Wstęp deklaracji
3. Daty publikacji i aktualizacji
4. Data sporządzenia deklaracji i metoda oceny dostępności cyfrowej
5. Skróty klawiaturowe
6. Informacje zwrotne i dane kontaktowe
7. Dostępność architektoniczna
8. Typowe błędy związane z przygotowaniem deklaracji
III. Zajęcia praktyczne – przygotowanie deklaracji strony internetowej oraz Biuletynu
Informacji Publicznej
Prowadzący
Czynny Koordynator ds. dostępności i audytor dostępności cyfrowej i architektonicznej, doradca merytoryczny w Urzędzie Marszałkowskim Województwa Opolskiego.
Założyciel i właściciel AMP Trainers’ HUB – Usługi szkoleniowe i archiwistyczne Adam Parysz. Zajmuje się prowadzeniem szkoleń z zakresu ochrony danych osobowych (RODO), archiwistyki, platformy EPUAP2, systemów klasy EZD (ELOprofessional), Biuletynu Informacji Publicznej, prawa administracyjnego i dostępu do informacji publicznej. Wdraża systemy ochrony danych osobowych, zajmuje się audytem ryzyka związanego z przeważaniem danych osobowych, opracowuje dokumentację z zakresu ochrony danych osobowych, obiegu dokumentów w podmiocie oraz informacji publicznej., Ponadto wdraża platformę EPUAP2 wraz z jej konfiguracją, nadzoruje projekty archiwizacyjne oraz digitalizacyjne.
Formularz zgłoszeniowy
Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na res@res.edu.pl
Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – możliwa negocjacje ceny.
Podobne szkolenia
Co jeszcze może Cię zainteresować?
Dowiedz się więcej
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!
Sprawdź nasze szkolenia