Ćwiczenia praktyczne z dokonywania wpisów do rejestru instytucji kultury oraz do księgi rejestrowej

ID szkolenia: 1815

Region

Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Online, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie

Tagi

#elektronicznaksięgarejestrowa, #instytucjekultury, #RIK, #szkolenieonline, #wpisdoRIK
Opiekun szkolenia
Brak danych

Termin: 1. września Miejsce: online Cena: 369 zł (+VAT)


Elwira Grygorczuk
tel. 518 192 393
e-mail: egrygorczuk@res.edu.pl

Program szkolenia

1. Zadania organizatora instytucji kultury w zakresie dokonywania wpisów, zmian wpisów, i wykreśleń.
2. Upoważnienia dla pracowników organizatora. Zakres czynności.
3. Czy wszystkie instytucje kultury podlegają wpisowi do RIK?
4. Uzupełnijmy przykładowy RIK, co wpisujemy w poszczególnych kolumnach
– numer wpisu do rejestru IK;
– data wpisu do rejestru i data kolejnych zmian;
– nazwa pełna a nazwa skrócona IK;
– siedziba a adres IK;
– organizator IK a współorganizator IK;
– akt o utworzeniu IK a akt o nadaniu statutu IK.
5. Zasady dokonywania wpisu, zmian i wykreśleń.
6. Osobowość prawna IK.
7. Zmiany w statucie IK a terminy wpisu do RIK i Księgi Rejestrowej.
8. Akta rejestrowe – dlaczego są tak ważne.
9. Uzupełnijmy Elektroniczną księgę rejestrową – omówienie na przykładach poszczególnych działów księgi, co należy wpisywać i w jaki sposób.
10. Wydawanie odpisów skróconych i pełnych- zasady.
11. Pytania i odpowiedzi.

 

Prowadzący

Radca prawny, ekspert z zakresu prawa administracyjnego, prawa pracy oraz przepisów prawnych dotyczących ochrony danych osobowych, zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami. Doświadczona trenerka, prowadząca szkolenia podnoszące kwalifikacje pracowników administracji publicznej. Autorka komentarzy i opinii prawnych.

Formularz zgłoszeniowy

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na res@res.edu.pl

UWAGA!
Przy zgłoszeniu do 22. sierpnia cena szkolenia to jedyne 329 zł!

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
  • W oparciu o  platformę szkoleniową;
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
  • W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
  • Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
  • Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Szczegóły i rejestracja

Data od:

01 wrzesień 2022 08:30

Data do:

01 wrzesień 2022 12:30

Miejsce:

szkolenie online

Koszt:

369 zł + VAT

Formularz ogólny: Pobierz formularz

Podobne szkolenia

Co jeszcze może Cię zainteresować?

Poprawne redagowanie pism urzędowych

Zobacz więcej

Dochody jednostek samorządu terytorialnego z tytułu należności cywilnoprawnych. Ustalanie – pobór – windykacja

Zobacz więcej

KURS KPA DLA URZĘDNIKÓW – PRAKTYCZNE WARSZTATY

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia