Ładowanie Wydarzenia

« Wszystkie Wydarzenia

  • To wydarzenie minęło.

Błędy, uchybienia i nieprawidłowości w stosowaniu Kodeksu Postępowania Administracyjnego i Instrukcji Kancelaryjnej

9 sierpnia_09:00 - 13:00

299zł(+VAT)

Termin: 09. sierpnia  Miejsce: online Cena: 299 zł (+VAT)

Opiekun szkolenia
Katarzyna Wardzińska
tel. 888 549 572
e-mail: kwardzinska@res.edu.pl
Cel AdresaciProgram szkoleniaProwadzącyFormularz zgłoszeniowy

Praktyczne przedstawienie najczęściej popełnianych błędów w stosowaniu Kpa oraz instrukcji kancelaryjnej  ,co potwierdzają wyniki kontroli prowadzonych przez nadzór wojewody,NIK ,kontrole wewnętrzne, a także uchylane decyzje administracyjne przez organy II instancji.

 

Szkolenie prowadzone  metodą warsztatową, praktyczne omawianie zaproponowanych zagadnień.
W wyniku realizacji programu szkolenia łatwiej będzie eliminować błędy i nieprawidłowości w bieżącej pracy.

Pracownicy administracji samorządowej, rządowej, jednostek organizacyjnych prowadzący dokumentacje spraw administracyjnych, przygotowujący decyzje administracyjne, a także stanowiska kierownicze  sprawujące nadzór funkcjonalny nad tymi zagadnieniami.

I. Kodeks Postępowania Administracyjnego

1.Naruszanie zasad ogólnych postępowania administracyjnego

– czynnego udziału stron

– dochodzenia prawdy obiektywnej

– szybkość postępowania – terminy, przedłużanie

– pisemności

2.Wszczęcie postępowania. Udział strony. Pełnomocnicy.

3.Prowadzenie postępowania

4.Decyzja administracyjna

– umorzenie postępowania

–  elementy decyzji ze szczególnym uwzględnieniem uzasadnienia

– błędy pisarskie, rachunkowe, oczywiste omyłki

5.Doręczenia w postępowaniu  administracyjnym

6.Tworzenie prawidłowej dokumentacji sprawy administracyjnej – protokoły, notatki, adnotacje, metryka sprawy

 

II Instrukcja kancelaryjna oraz jednolity rzeczowy wykaz akt

1.Nadzór ogólny oraz bieżący nad wykonywaniem czynności kancelaryjnych

2.Przyjmowanie i obieg korespondencji

– przyjmowanie podań do protokołu

– rejestracja w obiegu tradycyjnym

– rejestracja w  systemie elektronicznym

 3.Dekretacja korespondencji przez przełożonych

 4.Rejestracja spraw na stanowiskach pracy

– prowadzenie spisów spraw i rejestrów

– znakowanie spraw zgodnie w jrwa

5.Omówienie najczęściej popełnianych błędów podczas stosowania jrwa przez  pracowników

6.Przekazywanie akt do archiwum zakładowego

7.Zasady korespondencji urzędowej.

Prawnik –praktyk. Doświadczenie zdobyte w pracy w administracji rządowej -Urząd Wojewódzki w Gorzowie Wielkopolskim, w wydziałach-Prawnym, Kontroli i Instruktażu, Organizacyjnym, Kadr i Szkolenia. Doświadczenie w pracy w administracji samorządowej- Naczelnik Wydziału Organizacyjnego Urzędu Miasta Gorzowa Wlkp. Szkolenie w ramach Projektu Rozwoju Ośrodków Szkoleniowych Administracji Publicznej w Polsce organizowane przez Uniwersytet w Leuven Public Management Center w Belgii. Pierwsze szkolenie dla pracowników nowozatrudnionych z zakresu kodeksu postepowania administracyjnego przeprowadzone w 1986,następne dla pracowników odbywających aplikację administracyjną.
Od 2000 roku wykładowca autorskich programów dla pracowników administracji publicznej. Opracowała i realizowała programy z zakresu
-praktycznego stosowania kodeksu postępowania administracyjnego;
-praktyczne stosowanie instrukcji kancelaryjnej w gminach, powiatach, urzędach marszałkowskich, wojewódzkich, ministerstwach, urzędach centralnych;
-profesjonalnej obsługi interesantów;
-zasad korespondencji urzędowej;
-funkcjonowania kontroli wewnętrznej;
-przygotowania dokumentacji do elektronicznego obiegu;
-roli kadry kierowniczej w organizacji i i funkcjonowaniu urzędów, jednostek organizacyjnych;
-Jak postępować ze skargami i wnioskami oraz petycjami.
Nadto prowadzi szkolenia dla pracowników ,którzy odbywają służbę przygotowawcza w administracji publicznej –bloki tematyczne dotyczące kodeksu postępowania administracyjnego oraz instrukcji kancelaryjnej.
Realizowała projekt w ramach programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowany ze Środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu .Społecznego

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj .doc .pdf i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl

Przy zgłoszeniu do 25. lipca cena szkolenia to 269 zł/os.

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
  • W oparciu o  platformę szkoleniową;
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.

Miejsce

Online

Organizator

RES Edukacja s.c.
Telefon:
798-301-329
Email:
biuro@res.edu.pl
Strona internetowa:
www.res.edu.pl

    FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY

    INFORMACJE ORGANIZACYJNE:

    1.Zgodnie z art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c ustawy o podatku od towarów i usług z dnia 11 marca 2004 r. ze zmianami w przypadku, gdy udział w szkoleniu jest finansowany ze środków publicznych wystawiamy fakturę zwolnioną z podatku VAT. Faktury wystawiane są w dniu szkolenia standardowo z terminem płatności 7 dni i wręczane uczestnikom szkolenia wraz z materiałami szkoleniowymi lub przesyłane pocztą tradycyjną lub elektroniczną.
    2.Wszyscy zgłoszeni uczestnicy otrzymają fakturę, materiały szkoleniowe, certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu, serwis kawowy i lunch.
    3.Bezkosztowa rezygnacja ze szkolenia jest możliwa na 5 dni roboczych przed planowanym terminem szkolenia. Po tym terminie zostaną Państwo obciążeni kosztami w wysokości 80% ceny szkolenia.
    4.Organizator zastrzega sobie prawo, zmiany lub odwołania terminu w przypadku małej ilości zgłoszeń.

    (Wymagane) Zapoznałem się i akceptuje ww. warunki organizacyjne oraz regulamin szkoleń

    Oświadczamy, iż udział w szkoleniu organizowany przez RES Edukacja s.c. jest finansowany w minimum 70% ze środków publicznych lub samorządowych, w związku z tym proszę o wystawienie faktury zwolnionej z podatku VAT.

    Wyrażam zgodę na przesłanie faktury w formie elektronicznej (.pdf) na adres mailowy osoby zgłaszającej.

    Wyrażam zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczenie usług drogą elektroniczną (Dz.U.2017, poz.1219 t.j.) na podany adres e-mail na temat usług oferowanych przez RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. przy ul. Białostoczek 15/35 z siedzibą w Białymstoku. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdej chwili wycofana. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przez jej wycofaniem

    OBOWIĄZEK INFORMACYJNY

    Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) informuję, iż:
    1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Sylwia Głowacka i Elwira Grygorczuk – wspólnicy prowadzący działalność gospodarczą w formie spółki cywilnej pod firmą RES Edukacja – Kompleksowa organizacja szkoleń s.c. ul. Białostoczek 15/35, 15-869 Białystok, NIP: 5423316405, REGON: 380410137,
    2) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu organizacji i realizacji zamówionego szkolenia na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
    3) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa,
    4) Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą
    • w oparciu o uzasadniony interes realizowany przez administratora do momentu ustania przetwarzania w celach planowania biznesowego
    • do momentu wycofania zgody, w przypadku gdy uczestnik szkolenia wyrazi zgodę na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych,
    5) posiada Pani/Pan prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody oraz prawo do przenoszenia danych,
    7) ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, Stawki 2, Warszawa,
    8) podanie danych osobowych jest dobrowolne ale wymagane do wzięcia udziału w szkoleniu, przy czym niepodanie danych będzie skutkować brakiem możliwości wzięcia udziału w szkoleniu.