BHP – obowiązki pracodawcy i pracownika w dobie COVID 19
Region
Dolnośląskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podkarpackie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Wielkopolskie, ZachodniopomorskieTagi
Termin: 16. kwietnia 2021 Miejsce: Szkolenie on-line Cena: 259 zł (+VAT)
Katarzyna Wardzińska
tel. 792 210 125
e-mail: kwardzinska@res.edu.pl
Cel i korzyści
Pandemia koronawirusa w istotny sposób wpłynęła na obowiązki pracodawcy związane z bezpiecznymi i higienicznymi warunkami pracy. Pracodawca jest szczególnie zobowiązany do zapewnienia pracownikom warunków pracy, które ograniczają ryzyko zakażenia wirusem SARS-CoV. Pojawia się pytanie dotyczące ich legalności w odniesieniu do obowiązujących przepisów prawnych. A jak to wygląda w świetle dynamicznie zmieniającej się rzeczywistości – COVID19? Celem szkolenia jest aktualizacja i uzupełnienie wiedzy z zakresu przepisów prawnych dotyczących bezpieczeństwa i higieny pracy.
Adresaci
Szkolenie skierowane jest dla pracodawców, pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy oraz osób wykonujących zadania tej służby.
Metodyka
Wykład przygotowany w oparciu o praktyczne przykłady , warsztat.
Program szkolenia
Wstęp
• Tarcze antykryzysowe a BHP
• Pracownik zdalny a BHP
• Zasady organizowania pracy w sposób zapewniający bezpieczne i higieniczne warunki pracy
• Zasady dotyczące zapewnienia przestrzegania zasad bezpieczeństwa i higieny pracy
BHP – obowiązki pracodawcy i pracownika
1. Służba bhp
2. Czym jest ocena ryzyka zawodowego
3. Badania lekarskie pracowników .
• wstępne, okresowe, kontrolne, końcowe
• skierowanie na badania .
• zawarcie umowy na wykonywanie badań profilaktycznych.
• orzeczenie lekarskie
• koszty badania
• badania lekarskie w dobie COVID 19
4. Szkolenia bhp
• wstępne
• okresowe .
• szkolenia w dobie COVID 19
5. Dokumentacja bhp zgodnie z rozporządzeniem w sprawie dokumentacji pracowniczej
6. Praca przy komputerze – wymagania bhp
7. Okulary dla pracownika
• wyłączenia z refundacji
• rodzaj refundowanych okularów
• częstotliwość zakupu szkieł
• opodatkowanie i oskładkowanie kosztów zakupu okularów
8. Środki ochrony indywidualnej oraz odzieży i obuwia roboczego
9. Jak wyliczyć ekwiwalent za pranie odzieży roboczej
10. Wymagania bhp dla pomieszczeń.
11. Ochrona pracy kobiet w ciąży i kobiet karmiących dziecko piersią
12. Regulamin pracy a bhp
13. Wypadki
• wypadek przy pracy
• wypadek przy pracy zdalnej
• wypadek w trakcie delegacji
• działania podejmowane w razie wypadku przy pracy
• zespół powypadkowy – powołanie, skład, zadania
• protokół powypadkowy
• rejestr wypadków
14. Prawo pracownika do powstrzymanie się od pracy
15. Odpowiedzialność za naruszenie zasad bhp przez pracodawcę i pracownika
Pytania
Prowadzący
Wykładowca Wyższej Szkoły Bankowej we Wrocławiu. Trenerka z ponad dziesięcioletnim doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń, wykładów z zakresu nauk prawnych, społecznych i metodologii pracy w grupie. Stale współpracuje m. in. ze Wyższą Szkołą Prawa we Wrocławiu, Stowarzyszeniem Księgowych w Polsce. Posiada praktyczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, dydaktyki akademickiej, doradztwie oraz w wdrażaniu przepisów prawnych z zakresu: ochrony danych osobowych (RODO), prawa pracy, zatrudniania cudzoziemców, umów cywilnoprawnych, prawa ubezpieczeń społecznych w firmach, urzędach i instytucjach.
Prelegentka wielu konferencji, autorka licznych prac naukowych. Współpracowała m.in. z University College of London, Instytutem Herdera w Marburgu, Mykolas Romeris University w Wilnie, Lithuanian University of Educational Sciences w Wilnie realizując projekty badawcze i wykłady.
Prowadząc szkolenia stara się wyjaśniać skomplikowane rzeczy za pomocą zrozumiałego języka. Do każdego szkolenia podchodzi indywidualnie. Ma za sobą wiele godzin szkoleń i warsztatów otwartych i zamkniętych oraz wiele godzin wykładów ze studentami.
Formularz zgłoszeniowy
Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci;
- W oparciu o platformę szkoleniową;
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem;
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Przy zgłoszeniu dwóch i więcej osób z jednej instytucji – możliwa negocjacje ceny.
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
- W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
- Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
- Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Podobne szkolenia
Co jeszcze może Cię zainteresować?
Nieodpłatne przekazanie, sprzedaż lub likwidacja zbędnych zużytych lub uszkodzonych składników majątku, który stanowi wyposażenie jednostek sektora finansów publicznych po zmianie rozporządzenia rady ministrów oraz w nowym polskim ładzie
Zobacz więcejDowiedz się więcej
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!
Sprawdź nasze szkolenia