Archiwum zakładowe 2020 obowiązki – aktualny stan prawny – nowe zadania archiwistów

ID szkolenia: 487

Region

Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, Zachodniopomorskie

Tagi

#res edukacja #szkolenie online, #ustawa archiwalna, archiwista, archiwum, archiwum zakładowe, dokumentacja pracownicza
Opiekun szkolenia
Brak danych

Termin: 17 listopada Miejsce: ON-LINE Cena: 259 zł (+VAT)


Magda Rygorczuk
tel. 888 549 572
e-mail: mrygorczuk@res.edu.pl

 

 

Adresaci

Archiwiści zakładowi (pracownicy archiwów zakładowych lub składnic akt), pracodawcy, przechowawcy dokumentacji kadrowo-płacowej, referenci kancelaryjni, syndycy, likwidatorzy, koordynatorzy czynności kancelaryjnych, wszystkie osoby zainteresowane tematyką szkolenia oraz uzupełnieniem lub uporządkowaniem posiadanej wiedzy.

Cel szkolenia

Celem szkolenia jest przybliżenie i uporządkowanie ostatnich zmian w ustawie archiwalnej, przepisach wykonawczych i przepisach resortowych. Celem jest również wyposażenie uczestników w wiedzę dotyczącą aktualnego stanu prawnego i nowych obowiązków nałożonych na pracodawców, archiwistów zakładowych i przechowawców dokumentacji osobowej.

Program szkolenia

I. Dokumentacja pracownicza – prowadzenie i przechowywanie dokumentacji po zmianach
1) Skrócenie okresu przechowywania – kogo dotyczy?
2) Jak za pomocą nowych dokumentów ZUS skrócić okres przechowywania akt?
3) Elektronizacja akt osobowych – kiedy i na jakich warunkach. Informowanie o zmianie postaci.
4) Zmiany w sposobie prowadzenia akt osobowych – co z dotychczasową dokumentacją?
5) Nowe obowiązki pracodawcy – przechowywanie dokumentacji i obowiązek informacyjny.
6) Udostępnianie dokumentacji pracowniczej – komu i na jakich warunkach?
7) Zmiany w ewidencji czasu pracy.

II. Ustawa archiwalna (nowelizacja) i RODO
1. Nowe obowiązki archiwisty.
2. Naruszenie ochrony danych osobowych – procedura postępowania krok po kroku.
3. Udostępnianie i wypożyczanie.
4. Organizacyjne i techniczne zabezpieczenia danych osobowych.
5. Upoważnienia do przetwarzania, zaprzestanie dalszego przetwarzania.

III. Aktualizacja normatywów
1. JRWA – jak wprowadzić aktualizację dotyczącą RODO.
2. Jak zaktualizować okresy przechowywania?
3. O jakie nowe zagadnienia należy rozszerzyć wykaz
IV. Obowiązki przechowawców dokumentacji kadrowo-płacowej – nowe wytyczne.
V. Pytania i odpowiedzi.

Prowadzący

Absolwentka studiów magisterskich na UMCS w Lublinie,studiów podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim
oraz kursów kancelaryjno-archiwalnych i szkoleń metodycznych, organizowanych przez Krajowe Centrum Edukacji Archiwalnej SAP i Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Praktyk, na co dzień współpracuje z archiwami państwowymi, dzięki czemu wiedza przekazywana podczas szkoleń jest zawsze aktualna i zgodna z
najnowszymi przepisami. Od wielu lat tworzy i wdraża przepisy kancelaryjne, a także prowadzi szkolenia, warsztaty, konsultacje i prace archiwizacyjne na terenie całego kraju, dzięki czemu szkolenia charakteryzują się wysokim stopniem wiedzy praktycznej. Pracuje na zlecenie jednostek administracji rządowej i samorządowej,
porządkując zasób archiwalny ministerstw, urzędów centralnych, samorządowych jednostek administracyjnych i firm prywatnych oraz organizując i prowadząc ich archiwa zakładowe i składnice akt. Współpracowała m.in. z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji, Krajowym Instytutem Polityki Przestrzennej i Mieszkalnictwa,
Naczelną i Okręgową Radą Adwokacką w Warszawie, PAN, Ministerstwem Środowiska, Ministerstwem Sportu, Ministerstwem Edukacji Narodowej, Generalną i Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska, WFOŚiGW, Lasami Państwowymi, Polską Grupą Energetyczną, Polskimi Sieciami Elektroenergetycznymi, Polskim
LNG, Przemysłowym Instytutem Automatyki i Pomiarów, Głównym Urzędem Miar, teatrami, instytucjami i ośrodkami kultury, biurami festiwalowymi, placówkami oświatowymi i medycznymi, ośrodkami naukowo badawczymi. Specjalizuje się w archiwizacji dokumentów, obiegu i zarządzaniu dokumentacją w jednostce,
prowadzeniu archiwów zakładowych i składnic akt oraz tworzeniu i wdrażaniu przepisów kancelaryjno-archiwalnych.

Formularz zgłoszeniowy

Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj  i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl

 

Przy zgłoszeniu do 02 listopada 2020r. cena szkolenia to jedyne 239 zł/os!!

 

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
  • W oparciu o  platformę szkoleniową
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo

SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE

  • Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
  • W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
  • Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
  • Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
  • Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
  • Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Szczegóły i rejestracja

Data od:

17 listopad 2020 09:00

Data do:

17 listopad 2020 13:00

Miejsce:

szkolenie online

Koszt:

259 zł + VAT

Formularz ogólny: Pobierz formularz

Podobne szkolenia

Co jeszcze może Cię zainteresować?

Kurs Kancelaryjno – Archiwalny I stopnia

Zobacz więcej

Dowiedz się więcej

Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!

Sprawdź nasze szkolenia