Archiwum zakładowe 2020 obowiązki – aktualny stan prawny – nowe zadania archiwistów
Region
Dolnośląskie, Kujawsko - Pomorskie, Lubelskie, Lubuskie, Łódzkie, Małopolskie, Mazowieckie, Opolskie, Podlaskie, Pomorskie, Śląskie, Świętokrzyskie, Warmińsko-mazurskie, Wielkopolskie, ZachodniopomorskieTagi
Termin: 17 listopada Miejsce: ON-LINE Cena: 259 zł (+VAT)
Magda Rygorczuk
tel. 888 549 572
e-mail: mrygorczuk@res.edu.pl
Adresaci
Archiwiści zakładowi (pracownicy archiwów zakładowych lub składnic akt), pracodawcy, przechowawcy dokumentacji kadrowo-płacowej, referenci kancelaryjni, syndycy, likwidatorzy, koordynatorzy czynności kancelaryjnych, wszystkie osoby zainteresowane tematyką szkolenia oraz uzupełnieniem lub uporządkowaniem posiadanej wiedzy.
Cel szkolenia
Celem szkolenia jest przybliżenie i uporządkowanie ostatnich zmian w ustawie archiwalnej, przepisach wykonawczych i przepisach resortowych. Celem jest również wyposażenie uczestników w wiedzę dotyczącą aktualnego stanu prawnego i nowych obowiązków nałożonych na pracodawców, archiwistów zakładowych i przechowawców dokumentacji osobowej.
Program szkolenia
I. Dokumentacja pracownicza – prowadzenie i przechowywanie dokumentacji po zmianach
1) Skrócenie okresu przechowywania – kogo dotyczy?
2) Jak za pomocą nowych dokumentów ZUS skrócić okres przechowywania akt?
3) Elektronizacja akt osobowych – kiedy i na jakich warunkach. Informowanie o zmianie postaci.
4) Zmiany w sposobie prowadzenia akt osobowych – co z dotychczasową dokumentacją?
5) Nowe obowiązki pracodawcy – przechowywanie dokumentacji i obowiązek informacyjny.
6) Udostępnianie dokumentacji pracowniczej – komu i na jakich warunkach?
7) Zmiany w ewidencji czasu pracy.
II. Ustawa archiwalna (nowelizacja) i RODO
1. Nowe obowiązki archiwisty.
2. Naruszenie ochrony danych osobowych – procedura postępowania krok po kroku.
3. Udostępnianie i wypożyczanie.
4. Organizacyjne i techniczne zabezpieczenia danych osobowych.
5. Upoważnienia do przetwarzania, zaprzestanie dalszego przetwarzania.
III. Aktualizacja normatywów
1. JRWA – jak wprowadzić aktualizację dotyczącą RODO.
2. Jak zaktualizować okresy przechowywania?
3. O jakie nowe zagadnienia należy rozszerzyć wykaz
IV. Obowiązki przechowawców dokumentacji kadrowo-płacowej – nowe wytyczne.
V. Pytania i odpowiedzi.
Prowadzący
Absolwentka studiów magisterskich na UMCS w Lublinie,studiów podyplomowych na Uniwersytecie Warszawskim
oraz kursów kancelaryjno-archiwalnych i szkoleń metodycznych, organizowanych przez Krajowe Centrum Edukacji Archiwalnej SAP i Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości. Praktyk, na co dzień współpracuje z archiwami państwowymi, dzięki czemu wiedza przekazywana podczas szkoleń jest zawsze aktualna i zgodna z
najnowszymi przepisami. Od wielu lat tworzy i wdraża przepisy kancelaryjne, a także prowadzi szkolenia, warsztaty, konsultacje i prace archiwizacyjne na terenie całego kraju, dzięki czemu szkolenia charakteryzują się wysokim stopniem wiedzy praktycznej. Pracuje na zlecenie jednostek administracji rządowej i samorządowej,
porządkując zasób archiwalny ministerstw, urzędów centralnych, samorządowych jednostek administracyjnych i firm prywatnych oraz organizując i prowadząc ich archiwa zakładowe i składnice akt. Współpracowała m.in. z Krajową Radą Radiofonii i Telewizji, Krajowym Instytutem Polityki Przestrzennej i Mieszkalnictwa,
Naczelną i Okręgową Radą Adwokacką w Warszawie, PAN, Ministerstwem Środowiska, Ministerstwem Sportu, Ministerstwem Edukacji Narodowej, Generalną i Regionalną Dyrekcją Ochrony Środowiska, WFOŚiGW, Lasami Państwowymi, Polską Grupą Energetyczną, Polskimi Sieciami Elektroenergetycznymi, Polskim
LNG, Przemysłowym Instytutem Automatyki i Pomiarów, Głównym Urzędem Miar, teatrami, instytucjami i ośrodkami kultury, biurami festiwalowymi, placówkami oświatowymi i medycznymi, ośrodkami naukowo badawczymi. Specjalizuje się w archiwizacji dokumentów, obiegu i zarządzaniu dokumentacją w jednostce,
prowadzeniu archiwów zakładowych i składnic akt oraz tworzeniu i wdrażaniu przepisów kancelaryjno-archiwalnych.
Formularz zgłoszeniowy
Zgłoszenia przyjmujemy poprzez elektroniczny formularz zgłoszeniowy, który znajduje się poniżej informacji organizacyjnych lub poprzez wypełnienie tradycyjnego formularz zgłoszeniowego dostępnej tutaj i przesłanie do nas faksem 85 87 42 011 lub mailem na biuro@res.edu.pl
Przy zgłoszeniu do 02 listopada 2020r. cena szkolenia to jedyne 239 zł/os!!
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci
- W oparciu o platformę szkoleniową
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo
SZKOLENIE W FORMIE ON-LINE
- Bez wychodzenia z domu, przy pomocy komputera lub telefonu podłączonego do sieci,
- W oparciu o profesjonalną platformę szkoleniową,
- Szkolenia odbywają się w czasie rzeczywistym z możliwością bezpośredniego kontaktu z prowadzącym,
- Uczestnicy otrzymują bogate materiały szkoleniowe,
- Nie wymaga żadnej szczególnej umiejętności posługiwania się oprogramowaniem,
- Możliwość zadawania pytań ekspertowi na żywo.
Podobne szkolenia
Co jeszcze może Cię zainteresować?
Dowiedz się więcej
Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej o naszej ofercie, organizowanych przez nas szkoleniach, kursach i warsztatach zadzwoń lub napisz!
Sprawdź nasze szkolenia